Loading...

zondag 10 mei 2009

» Brother Super Galaxie 3100D Disney (€ 1.800)

ik verkoop mijn naaimachine en borduurmachine Brother Super Galaxie 3100 D Disney. Reden van verkoop omdat ik een brother 4000d wil kopen. u krijgt de borduurmachine + ringen + veel diskettjes + gebruiksaanwijzing + de doos voor borduurtafel en ringen. De machine is in perfecte staat en altijd goed onderhouden. NAAIMACHINE: - Groot LCD touch screen ? On-screen creëren en veranderen - Meer dan 1200 ingebouwde naaisteken, waaronder de exclusieve \'My Custom Stich\'? mode van Brother - 15 creatieve en volautomatische knoopsgaten - 8-weg transport - 4-weg zigzag- en satijnsteek stoftransport - Automatische draadsnijder en -inrijger - Boventransportvoet - Super snelheidscontrole BORDUURMACHINE BORDUURMACHINE: - Ingebouwde Disney patronen van oa Mickey Mouse en Pooh - 4 Bijbehorende borduurringen, groot borduurgebied van 260 x 160mm - Ingebouwde exclusieve enkel- en meerkleurige borduurpatronen - Borduurranden combinaties + 11 verstelbare ingebouwde lettertypen + bloemenalfabet - Geprogrammeerde draadkleuren of naaivolgorde van ontwerp veranderen - Roteren, vergroten of verkleinen en spiegelen van motieven - Ontwerpen opslaan in geheugen of op 3,5\" diskette U kunt mij contacteren 0497/249375\'
Suzy
meer info


1 opmerking:

  1. Hallo Suzy,

    In een winkel in Breda kan ik een brother 3100D
    kopen voor 1000,-euro tweedehans.
    Kan ik hem bij jou ook voor 1000,-euro kopen?

    Groetjes Arianne

    BeantwoordenVerwijderen